Bebeğim 37.hafta 3 gunluk dogdu. Önceden suyum geldıgı ıcın 18 saat uğraştık sunı sancı aldık normal doğum olmayınca sezeryanla aldılar o arada suyum bitti. Bebeğim sağ akciğerinde bronsit olustı 10 gun yogun bakımda kaldı. O arada süt sağıp verdik. Paşam da alıştı biberona 3 saate bir süt sağıp veriyorum. 2 ay 13 günlük olduk ama gerçekten artık çok yoruldum sızde durumlar ne öneri varmı sağmayla alakalı