Kızım 8.5 aylık olu yatarken oturmaya başladı bir kaç gündür:)
öne doğru sürünüyor 3-4 kez emekliyor çok değil:)
Bide bu sabah kalktı alkış yap kızım dedim alkış yapmaya başladı uzun zamandır uğraşıyorum. Öyle birden bire uyandı ve yaptı:) sizinkiler ne alemde bide gel gel baba ve mama diyor başka bişy yok şimdilik:)