Mom727272 üzüldüm biraz, eşinize kızdım. Kimse hele de eş hamile/lohusa kadını üzmemeli. Yalnız bırakmamalı evinde tutmalı. Sizi anlıyorum zor bir dönem geçiriyorsunuzdur. İlaçlardan dolayı kesmek durumundaysanız orası ayrı ama başka türlüyse kendinizi biraz zorlayın. Kadın olarak hayatımızda belki 1 belki 2 kere başımıza gelecek bir mucizeyi yaşıyoruz. Böyle bir mucizeyi sarıp sahiplenin. Benim annem kötü bir çocukluk yaşattı bana çok ihmal etti şu an pişman ama asla affedemiyorum. Siz çocuğunuza bunu yapmayın. Yetişkin halini düşünün, evladınızın zihninde ve kalbinde iyi yerde olun.