Böyle durum yaşayan var mı? Çok yorulduk artık iki gündür gece 10 da uyuyan çocuk 12 oluyor uyumuyor ağlıyor sürekli. Yatırıyorum bir saat geçmiyor kalkıyor ağlayarak uyanıyor. Eşim de ben de çalışıyoruz bakacak kimse de yok vardiyeli bakıyoruz ama tükendik. Lütfen yardımcı olun en azından içim rahatlasın çünkü depresyona girdim herhalde ben de oturup ağlıyorum.. Böyşe devam etmesinden korkuyorum.