Prenses_s Bebegim bugün halsiz 9 aylik siz ne önerirsiniz kendine gelmesi icin onu böyle yorgun gormemistim hic .☹
CaglaCeylin Belki büyüme caginda ve kemikleri agriyordur, yada nezle olacak.. bence cokca sarilin size ihtiyaci var kendiliginden yari düzelir. Hep kötüyd yormamak lazim
Prenses_s CaglaCeylin ahh evet canim ilk olunca aklıma olumsuz şeyler geliyo bugün biraz soğuk yerdeydik üşütmüş olabilirmi ama burun akıntısı öksürük ateş yok sadece halsizlik
Prenses_s Mavilii hayır cnm ateş öksürük falan yok şükür sadece çok bitkin uyutuyorum geri uyaniyo ağlamaklı bi hali var
CaglaCeylin Prenses_s belki nezledir, hep ates olmak zorunda degil. Iyi düsünün iyi olsun😘 sarilin edin onun size ihtiyaci var
Prenses_s CaglaCeylin teşekkür ederim canım 💗 sarılıyorum bol bol ama sıkılıyo hemen 😀 ya kendine gelmesi için bi önerin varmı ıhlamur iyi gelirmiki