Minik1anne Sznsyln aaa bilmiyordum 2 kere kullandım tekrar almıştım onu kulkanmıyım o zaman teşekkürler canım❤
Sznsyln Prensesim05 valla ben doğdu doğalı iki çocuğuma da pamuk kullandım en güzel temizlik su ve pamuk elini yüzünü bile temizleme pamuğuyla siliyorum ıslak mendil sürmüyorum hiçbir yerine
Gamze-dfn Prensesim05 Ben mavi paketini denemiştim kalınlığı çok güzel ama benim kızımın poposunu kızarttı daline geçtim
h_yigit2 Prensesim05 merhaba bizde doğduğu zamandan beri kullanıyoruz hem alt bezi için hemde izotonik sulu ıslak mendil için çok memnunum molfixin kaliteside çok iyi🤗🤗🤗
CemreKerem35 Prensesim05 yeşil favorim benim👍🏼 muhteşem kokuyor ayrıca gayet büyük ve petek dokulu olduğu için hemen temizliyor.
Perimasalim Prensesim05 kullandım,, ilk başta üni baby kullanıyordum cremli olandan daha sonra Molfix izonik sulu olanına geçtim halada kullaniyorum çokta memnunum