Fuathulya Kızlar başlıkta yazdıgım gibi kızım 5 aylık ve kendini kasıyor titriyor gibi yapıyor arada basına gelen varmı çok korkuyorum
Sewimlii Fuathulya benim bebeğim de yapıyor genelde gaz çıkartacaksa ya da kaka yapacaksa yapıyor 😊Zaten hemen ardından gaz çıkarıyor
BEYZANUR2020 Fuathulya benimki de öyle ya bende bekleyim inşallah bu bir sorun değildir ellerini yumruk yapıp sıkıyor havaya kaldırıyor ve elleri ayakları baya titriyor sizde de mi öyle
Kadercsgn Benım oğlumda ıkı aylık kendını çok sıkıyor ıhhh dıyor sureklı tıtreme var zamanla geçiyor dye bılıyorum doktorda öyle dedı zaten
Pamuguum Merhaba west sendromu ile bilgilere bir bakmanizda fayda vardır videosu da var ayni mi degil mi anlarsiniz. Insallah öyle bir sorun olmaz ama bilmekte fayda var .
Sewimlii Ggdefne biz Demir takviyesi kullanıyoruz ama benim bebeğim genel de gaz çıkaracağı zaman yapıyor 😊