Sutbitkisi Hanımlar 4numara 100 lü paket açılmış içinden 15 tane almış bulundum kalanı aldığım fiyatın altına bırakacağım. Bedeni uymadı bebeğe o yüzden kullanamadım. Almak isteyen yetişsin 🎉
Denizinannesi52 Ben kocaelinde olsam alırdım ama ordudayım birde kargo parası var malesef tam bana uyuyormuş
Yagmur_arda_mom Sutbitkisi eğer durumunuz iyiyse instagramda yardımlaşma_dayanışma sayfası var. Açılmamış paket 3 numara bezim var 4 e geçtik biz. orada ihtiyacı olan bir aileYe göndereceğim ben de
esra1106 Sutbitkisi kocaelide nerdesiniz :) kızımımn bezi az kaldı 4 numara kullanıyoruz marketten alıcağımıza sizden alıyım