Sirac23 merhaba. Bence sakin olun henüz erken. Yani şöyle söyleyeyim kızım 11 buçuk aylık.. altı aylıkken kelimeler söylemeye başladı. Bilinçli olarak anne ve anane diyordum sonra dede,baba, al,gitti,bitti,attı.. ama şu an mesela sadece baba diyo.. geçen hafta da dede diye turturmustu😂 arada al diyo bı de.. yani bence çok kasmayın kendinizi, birden sıçrama yapabilir, ya da bu süreci zamana da yayabilir.. ama illa için rahat değil diyorsanız bı kaç kitap okuyabilirsiniz bununla ilgili, onu geliştirmek için başka napabilirim fln diye.. ama kendinizi uzmeyin