ulkummm Merhaba ben kızım 6 aylık olduğundan beri Venatura marka kan damlası ve D vitamini kullanıyorum çok memnunum içeriği temiz kendimize de Venatura marka kullanıyorum hem de çok uygun internetten kendi sitesinden alabilirsiniz eczanelerde pek fazla Göremezsin Çünkü eczanelerde fazla kar kazanamadıklari çin getirmiyorlarmış ama ısrarcı olursanız depolarında varsa getirirler ama en güzeli internetten alabilirsiniz Ben İnternetten alıyorum ve kan damlasının hiçbir şekilde yan etkisini görmedim