zeynnep hayır henüz bir doktorla görüşmedim ameliyat konusunda. Sadece kontrole gittiğim bir doktor ameliyatın da çok kolay olmadığını riskli VS olduğunu söylemişti, yaşın küçük olduğu için iyileşir dedi ama yok 1 yıl oldu demek ki iyileşmeyecek artık. Ayrıca yaş ilerledikçe de duyma yetisini kaybediyor insan. Banyo yaparken su kaçırmamaya dikkat etmeme rağmen banyodan sonra günlerce kulağım ağrıyor su akıyor ve başımda ağrıyor. Bakalım ne olucak. Ama insta da paylaşım yapılıyor iyi doktorlar var, ameliyat olmak isteyenler için😏😒