Prensesannesi1-1 Her gün tuvalete çıkma olayını çözdük şimdi de 3-4güne 1 yapış yapış zar zor yaptığı kaka sorunumuz çıktı neden oluyor ve yaşayan var mı ? Ah ek gıda 🥶
mgymst7038 Prensesannesi1-1 yeni mi başladınız ek gıdaya yeniyse normal bol bol su içirin kayısı kurusundan püre yapabilirsiniz. Ben en son çareyi ek gıda 3 öğün değil 2 öğün verip meme takviyesiyle çözüm bulmuştum zaten 8. Ay gibi düzene girince geri 3 öğüne çıkarmıştım
Prensesannesi1-1 mgymst7038 1 ay olacak neredeyse ek gıdaya başlayalı ama bir türlü oturtamadık öncesinde 4-5güne 1 yapıyordu şimdi 1-2güne düştü normale döndü ama zor yapma olayı başladı 😓