SerapArven Kızlar kızım 9 ay 10 günlük istah sifir.mollers balık yağı siparişi verdim iştahı acilsin diye..bizim gibi erken başlayan var mı? Bı sıkıntı olur mu sizce
Erimyonca SerapArven 6ayında başlayan bile var ben oğluma veriyorum 6aylık kızım var onada başlıcam çay kaşığının yarısı kadar doktorumun önerisiyle
mom0989 SerapArven biz 16 aylığız hiç sorunumuz yoktu ama 3 gündür yeme sorunumuz var. Haftada bir balık yiyor somon. Ama iştah açıyorsa ben de alayım
fikolatte SerapArven bence çok erken vermeyin. Daha çok küçük anne sütü/mama ne alıyosa artık onu alsın acıkınca yer inşallah dert etmeyin. Belki ek gıdaya önyargısı vardır.
melodininoglu Bizim doktorumuzda iştahsız diye dokuz aylıkken başlamıştı. Bir yaşında iştah şurubu verdi.
SerapArven Melismuhammed2331 bende 1 yaş altı için uygun değil biliyorum ama 1 yaş altına iştah için veren de çok ikilemde kalmistim
Melismuhammed2331 SerapArven benim kızım 3 yaşında kullanmaya başladık biz gorumceminki 2 yaşında doktorumuz 2 yasindaysa uygun kullanımı demişti öyle başladı canım bilemedim