Merhabalar anneler birşey sormak istiyorum benim oğlum 2 aylıkken covid oldu 1 hafta hastanede yattık anne sütü alıyordu sadece, covid olunca kestik sadece mama ile besleniyor mama ile beslenmeye başladıktan 29 gün sonra yanağında minik kızarıklık ile başlayan sonra büyüyen birşey çıktı ilk önce öpmekten sandık fakat sonra ilerleyince doktora gittik dermatit denildi nemlendir falan klasik şeyler hepsini yaptık sonra alerji denildi hipp combiotic kullanıyordum değiştirdik herşeyi denedik inek sütü alerjisi olduğunu düşündü doktorlar deri testi negatif ama sorun şu ki anne sütü alırken hiç problem yoktu ve Kakada sorun yok başka semptom yok sadece egzama ve sürekli aynı yer sağ yanak sol tarafta boynun altı hep aynı yerle kortizon ile kurutuyoruz tekrar çıkıyor sürmek istemiyorum bu sefer kaşıntıdan acıdan duramıyor oğlum şaştım kaldım. Ama asıl soru COVİD Tedavisi yapmış olabilirmi ilaç verilmedi crp için antibiyotik verildi ama aklıma o geliyor şimdi. Covid geçiren bebeklerde sonradan yaşanan semptomlar oldumu? Lütfen gereksiz aşı ve ilaç karşıtları posta karışmasın GERÇEKTEN YAŞAYAN VEYA YAŞAYANA ŞAHİT OLANLAR yazabilirmi Uzun oldu teşekkürler 😊(Şuan aptamil kullanıyoruz alerji mamasını içmedi bebeğim)