Bambamorhan bakicida olsa kresde olsa cok iyi araştırın kamera goruntusune mutlaka bakin evde de olacaksa mutlaka kamera takin 🧚♀️ kres sosyalleşmesi acisindan iyi ama bakicida ev ortami olarak iyi 🧚♀️
Bizde icine kapanik oldugu icin Sosyalllesmesi acisindan oglumu kreşe gönderdik cocuk gitmek istemiyordu alisma sürecinde ağlıyordu sonradan ogrendik ki beyinsiz öğretmenoglum ağlıyor diger cocuklar etkilenmesin diye tek basina odaya kilitliyormuş eline vuruyormuş inkar edemedi sikayet ettik ama sonuç cikmadi kamera görüntüsünü olmadigi icin