Bambamorhan merhabalar,
bende eğitimli bakıcı ile devam ediyorum. Kızım daha 5 aylık.
şuan pandemi iznindeyim kendimde evdym tabiki.
işe başladgmda kamera sistemi ile ilerlemek sağlıklı olacaktır. Fakat bebeğiniz daha küçük kalabalk ortamda olmasındansa eve bakıcının gelmesi daha sağlıklı diye düşünüyorum.
kreşte ortalama 10/15 cocukla bir araya gelecek. Kim bilir cocukların evlerine kimler gelip gidiyor ?
bu arada ben cocuk gelişimi mezunu bir abla buldum 44 yasında.
15 yıllık anaokulu ögretmeni. Şimdiden o kadar güzel oyunlar vs oynuyor ki. tecrübeli olmasıda cok hosuma gitti. Kemik suları, lor peynirler, peynir altı suları vs buzluk yapıyoruz beraber evdeyken.