Arkadaslar ek gıdaya başladık tadımları yaptık corba yapmak istiyorum ama heryerde herkes bişey söylüyor ben buharda pişirrerek verdim hep tadımları yine öyle yapmak istiyorum. Bana bu şekilde corba tarifi verebilir isiniz yani biliyorum çorba altı üstü ama detaylı bir sebze corba tarifi yazabilirmisiniz.