1 yaş 15 günlük kızım BLW yöntemi ile geldik bu zamana kadar yiyeceği yemekleri önüne koydum aynısından kendi önüme de koyarak arada ağzına kendi önümdekilerden koyuyordum bu şekilde destek veriyordum yiyorduk , ayrıca çorbalarını da ben yediriyordum onun dısında sıvı olmayan he rşeyi kendi yerdi. Bu hafta asla benim yardımımı istemiyor çorba yoğurt hwr taraf batıyor kendisi de kaşığı güzel tutamadığından beslenemediğini düşünüyorum karnı doymuyor.
Size sorum şu bu durum normal biliyorum özgürlük istiyor kendi yemek istiyor zaten bunun için blw yaptım ama ne zaman tam kaşık tutar ya da ekstra benden yardım ister geçer ama ne zaman geçer sizinkiler kaç aylıkken blw yöntemi tam olarak oturmuştu , vakit ayırıp okuyan cevap vwren herkese teşekkür ederim tek tek cevap veremesemde hepsini tek tek okuyacagım iyi akşamlar 🌸