24 aylik kixim 1 senedir aynen boyle anlattiginiz gibi.neler cektigimizi bi be bide Allah biliyo. bizimki kabiz oldumu yemek yemiyor .yaptimi yemek yiyor sonra yine kabiz oluyor yani 1 senedir toplasan 2kez normal yapmamistir.en son 3 gun once bu sebepten tekrar doktora goturdum eskileri saymiyorum bile.doktor duphalac ve probiyotik verdi nirmaldede duphalac 2kez veriyordum fayda etmiyordu doktor 3kez vermemi soyledi 1 ay duzenli kulkanip 1 ay sonunda lazimliga gunde ikikez oturtmami soyledi kisir dönguye girmis yemek yese kabiz oluyor.yemese duzeliyor bunu atlatman lazim dedi suan iyi gidiyor o ilaclardan sinra yavrumda rahatladi bizde rahatladik insallah boyle devam eder .sizinde duzelir insallah bi doktora gorunun isterseniz canim