Oğlum 8 ay 6 günlük ek gıdaya başladığımızdan. Bu yana ben yedirdim kendi eline verip yiyecekleri tanısın yapmakta geç mi kaldım acaba oğlumun alt iki dişi 6 aylıkken çıktı. Şimdi üst dişleri çıktı çok şükür fakat ben yediriyorum kendisi daha bilmiyor eline alıp bu ne diyip yemeği keşfetmeyi sanırım ben yanlış yaptım 😣