Ciddi anlamda zor süreçler yaşamayan insanlara da anlatmak siZi anlaması o kadar Zor ki çocuğun açken dünya başına yıkılmış altında kalmış gibi oluyo insan ama kimseye bunu anlayamıyorsun olsun karnı toktur bigün iyi emer bigün emmez bilmem ne cümleleri sürekli duymak olayın ekstra yoran tarafı geçiyo evet ama bi anneye oluyo herşey inanın 12 aylık oldu kızım bir Aydır ağlamıyorum şuan beslenme reddi var evet telefonla yediriyorum tek yesin diyo insan yanlış mı onuda biliyorum ama umrumda değil o açken ben huzursuzum mutsuzum