3 aylık kızımın yüzünde kızarıklar oluştu , kuruyor bazen kabuk olur gibi aptamil kullanıyorduk mama yok hiç bir yerde bulmakta zorlanıyoruz bizde 3 gün önce bebelac golda geçtik acaba alerji yapmiş olabilir mi ama daha önceden de kızarir sonra geçerdi bu defa geçmedi kontrole gidicem zaten doktora göstercem ama bilenler şimdi yardımcı olabilir mi?