secilertu Bebeğinizden alınan topuk kanından temiz sonuç alan anneler burda mı acaba ? Hamilelik boyunca hapımı ve kontrollerimi aksatmadım ama çok korkuyorum bebeğimde de bu sorun çıkacak diye 😔 anne hipotiroidiliyse bebekte de olma ihtimali çok yüksek denildi 😔
Cemrelif secilertu benim bebeğimde çıkmadı. Kontrol maksatlı doktorumuz 1 ayda yine baktırdı. Hiç bir şey çıkmadı çok şükür. Genetik geçiş ila olacak diye bir şey yok.
miliaris secilertu 10 yildir hipotroidi hastasiyim gebeligimde hep takipliydim, bebegimin ilk alinan topuk kaninda tsh degeri yuksek cikti.testi tekrarlattik yeni kan ile; normal cikti..
sanikosan secilertu o kadar dikkat etmeme rağmen oğlumda çıktı maalesef. işin kötüsü doğduğundan beri inişli çıkışlı bir türlü ilaç başlamadılar. Geç kalınacak diye korkuyorum.
secilertu miliaris ben de 2 senedir hipotiroidiliyim gebelik boyunca takibimi hiç aksatmadım inşallah sorun çıkmaz 🤲🏻
Goncaa Benım de tsh yuksektı ılac kullanıyordum her ay da tahlıl yaptırıyordum.ama bebegımde cıkmadı.hamılelıgınız de ılacla normale dustuyse ıcınız rahat olsun
secilertu Goncaa çok sağ olun teşekkür ederim hep takipte kaldım inşallah bebeğimde de sorun çıkmaz 🤲🏻