Öncelikle istikrarlı olmanız gerek baştan söyliyim bol sabır ve gözyasıyla 4. Ay atagında bile sendelediğimiz oldu ama bozulmadı. Küçük rötarlar dısında.
İlk olarak 4. Ayında 3 uyku bir şekelerme yapıyordu. Uykular cok uzun değil ama yinede ısrarla aynı saat aralıgında uyutuyordum. 2 saat uyanık bir uyku 2 saat uyanık bir uyku 2 saat uyanık bir uyku daha ve son bir şekerleme.
İkincisi aksam rutini. Hergün yıkıyorum. İmkanınız varsa öneririm. Kafasını birgün yıkayıp birgün yıkamıyorm ama vucudunu aksam hep yıkarım. Hem bütün gün bez çiş kaka temizliği oluyor hem sıcak suyla rahatlıyor. Bi sürw sonra bebege bu aksam yıkanmak uykuyu çağrıstırıyor direnmiyor.
Bizim uyku düzenimiz su sekilde
aksam 8:30-9:00 arasında gece uykusuna geçiyor.
Gece 4 gibi mamaya uyanıyor
Sabah 7 kalkış
9:30 1. uyku.
12 gibi 2.uyku
2:30 gibi 3. Uyku
ve aksam 6 dan önce bir şekerleme 15-20 dk arası.
Bir iki saat oynuyoruz sonra banyo masaj pijama odayı karartma mama yatış saati geliyor.
İki hafta saatlerde olmasada uykularda ısrarcı olun sonra kendi o saatler geldiğinde uyumak istiyor. Gündüz uykularının her yatısta 1,5 saatten fazla uyumasına izin vermeyin gerekirse kaldırın. 🙏🏽