Merhaba hanımlar. 😚 Kızım 10 aylık ve yaklaşık 1 ay önce göğüs ucumu ısırmıştı. Emzirirken de Alt dişleri göğüsüme batıyor. Battığı için de o yara iyileşmiyor. Emzirirken çok acı çekiyorum hatta bazen emzirmek bile istemiyorum. Benim gibi olan var mı acaba ? 😔😔