Aysekdyfci 4 aylık bebeğim sürekli emdiğini kusuyor .Her öğünde 3 4 kez kusurak çıkarıyo bu durumu yaşayan anneler var mı ?Doktora götürdüm hiç bişey bulamadılar kusması hala devam ediyor
Deletedmom9 Aysekdyfci Benim oğlum da çok kusan bir bebekti doktor problem görmediği için 6 ay sonrasında geçecek dedi geçti de.
Nohutannesi Aysekdyfci reflü yada alerji olabilir. Ama buna doktor karar verir tabi ki. Yok dediyse bilemedim canım ya
D-M Aysekdyfci ben de bebeğimi kusma şikayetiyle doktora götürdüm idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Bebeğinizin idrarına bakıldı mı?
Aysekdyfci Hsrt54 bazen ağız dolusu kusuyor bi anda çıkarıyor bazende 15 dakikada bir azar azar 4 kez falan kusuyor
Hsrt54 Aysekdyfci günde 3 yada 4 kez agiz dolusu kusarsa reflü demisti bize doktor. Az az kusmalarda fazlasini cikarirmis
Minik_SerCem Aysekdyfci Benim kızımda bir aylıkken çok kusardı içip içip kusardı günde 4-5 kez çok şükür geçti şimdi 3 aylığız arada bir fazlasını çıkarıyor
Defneninannesi-1 Aysekdyfci benim bebeğim de çok kusuyordu bizim alerjideymiş ama bence 3-4 kez çok değil
Pamuguum Aysekdyfci mama iciyorsa bebelacin ve aptamilin reflü mamasi var bid süre onu kullanmistik . Doktorumuzda ilac yazmıştı.
busraa27 Aysekdyfci sütüne soguk degmiş derler bizde belki öyle birşeydir sen kendini sıcak tut gögüsünü soguktan koru faydasını göreceksin bence 😊
Aslancikk Aysekdyfci reflü yada süt ürünleri bide yumurta alerjisi olabilir canim..sen bir kaç gün içinde yumurtalı bide sütlü olan hicbisey yeme bakalım değişiklik olacakmi
Aseloykununannesi Aysekdyfci 18 günlük bebeğim benimde çok kusuyor bazen emziriken aniden kusuyor napıcam bilmiyorum🙄
Cizrelili Aysekdyfci cnm sütü az ver ve saat başı yada 30 dk de bir az ver sen sütü fazla verdiğin için kusuyor bide her süt verdikten sonra gazi cikar
AnneBebek1 Aysekdyfci reflu yada alerji olabilir bizimde yoğun kusmalarimiz vardı şuan 13 aylık 6. Ayda başladı kusması hala kusuyor bizimde alerjimiz var ve alerjiye bağlı reflu var çok zor ne zaman geçecek diye bekliyoruz çok yıprandık artık