Miican Canlar park beşik yatağımız var 50*90 cm dar geliyor önerebileceğiniz beşik ya da karyola var mı korunaklı?
cansuaydin Miican ben tek kişilik montesiri yatak almıştım ama henüz park yatakta yatıyor. Yani park yatak adı altında bizim yaninizda 😂
Miican Biz de öyle park yatakta hiç yatmadı beraber yatıyoruz babamız görevde diye😁 muhtemelen bu yatakta öyle olacak ama çok hareketli yataktan düşecek diye çok korkuyorum☹️
cansuaydin Miican aynı durumdayiizz yatak bariyeri alicam ben de o yüzden. Yastıklar dan dağ yapıyorum çevresine beş dkda bir kontrol🤲