Kızlar son 2-3 haftadır bebeğim memeyi emiyor ağlıyor bağırıyor tekrar alıyor bu döngü sürekli devam ediyor . süt mü yok acaba diyorum sıkıyorum elhamdülillah fışkırıyor anlamadım nedendir kafayı yiyeceğimmm lütfen fikir verin nedendir?
bebeğim 3 aylık