Ezgisu Zsnbr biz cok cektik uzun sürdü bizimkisini inşallah tez zamanda gecer eger bebegini kaldiramiyosan altini ac ayagini gidikla burnunu sik
Snfk Zsnbr kuzum her bebek sarılık olur. Bol bol emzir. Mümkünse saat başı. Bi de uyurken sarı bez ya da sarı tülbent ört üstüne.
Elhayal Zsnbr benim de bebeğim prematüre doğdu bebegimin 2 aylıkken geçti kilo alımı iyidi doktor başka bedenleri var dir dedi tahliller derken birşey yok dedi sonra araştırma hastanesine gittik ordada tahliller herşey normal dedi sonra bize epilepsi hastalarının kullandığı hap verdi 3 gün kulanin dedi 2 ye böldüm hapı 3 günde sariligimiZ düşmüştü
Ygtakn1 Zsnbr alsa bile bişey olmaz canım degerı düşer beni ilk ışın için öle bi korkuttular kı bısey bılmıyordum sonradan ögrendım zararlı bisey degılmıs tek kötü yanı bebegümzden kısa süreli ayrılık degerı düşün de gerekirse ısın aldın sen hic sıkılıp üzülme sarılık kötü bisey degıl beni kayınbabam cok panık ettırmıstı hala da bos bos konusyor eşim ailem herkez covid yüzğnden karantınadayken bi kayınbabam degıldı hastaneye onla gidiyordum bana emzir emzir diye baskısı ışın hakkınds benı korkutması sorma arastırdım kendı annem sehır dısından geldi bana bi kızdı ne korkuyorsun her cocuk sarılık olur dedı ben bir bucuk ayda stlatmısm sarılıgı simdi bebegimde hala var gözlerinden belli ama inan kendimi üzüp korkutmuyprum bebegım etkileniyor ve sadece emzırıyorum elimden gelen bu sende sakın üzülme
Kamile1903 Florasan lamba deneyin eskiden evlerimiz de de kullanırdık, 2 saatten fazla uyumamasına dikkat edin anne sütü ya da mamayı düzenli olarak vermeye çalışın ama geçicek moralinizi yüksek tutun
Erva-mm Zsnbr canım benim kızım da sarılığı bi teyzemiz var belki fayda eder vişne kaynat kendine ben 2 avuç visneli koyuyordum tencereye içine biraz şeker biraz şu meyve suyu gibi kaynatıp sürekli içtim 40 gün bitti hemde bunun sayesinde kızım emmeye basladi
Bgmyzc Zsnbr geçmiş olsun canım umarım bian önce düzelir bol bol emzir uyaniksa saat başı emzir ama uyuyorsa 2 saatte 1 emzir öbür türlü uykusunu alipta dinlenemiyorlar memeyi reddedebiliyorlar
Zsnbr Bgmyzc aynen resmen savaşıyorum alsın memeyi diye sonrada uykusu bozuluyor. Vermeye çalışıyorum da acaba süt yetiyor mudur
askanne10 ArdenTugce bende iki gün üst üste birer çay kaşığı pekmez yalattom Bebeğim iki kilo doğdu 9. Gün sarılık teşhisi kondu Sonra gittik doktor geçmiş dedi
Zsnbr Elhayal işte tahlilde yükselmiş sarılığı geçen hafta bi gece ısın gördü 11 r düştü 19dan smdi yine 15 e yükselmiş
Akcabeytas İkşut otu günde bir kere kaynat içir bizimkini çok şükür 5 günde geçirdi kuzenimin çocuğuda bu otla atlattı bayağıda ağırdı sarılığı ve su her öğünden sonra bi çay kaşığı su ver
Bgmyzc Zsnbr süre olarak ne kadar emiyor bakmak lazım inşallah yetiyordur rabbim şifa versin inşallah 🌹
Elhayal Zsnbr bizimde 14 15 oldu kan tahlili idrar tahlili yaptılar temiz çıktı dedi doktor sonra karaciğerden şüphelendi ultrasonla baktılar ordada birşey yok anne sütü dur dediler hapı kullanınca geçti biz yoğun bakımında yatarken ışık tedavi görmüştük doktor yüksek ama tekrar gerek yok ışık tedavisine demişti
Elhayal Zsnbr bide kuzenim şerbetli şu ver dedi ben 2 3 çay kaşığı şerbetli suda vermiştim onunki de ole olmuş ole deyince onuda denedim