Bu öyle bir bela ki insanı ölümden beter hale getiriyor çocuklugumdan beri sebebini bilmedigim şekilde her sene 3-4 kez oluyor nefes alamaz duruma geliyorum öyle bir acıki ne yürütüyor nede uzandırıyor artık o kadar iyi biliyorumki bu illeti acile gittigimde noluyo bana demiyorum hemen ya kas kevşetici yada agrı kesici igne talep ediyorum onunda rahatlatma süresi 1 saat sonra tekrar o acı başlıyor. Bu hastalıgın başlangıcını hemen anlıyorum aha diyorum başlıyor yine bela. Canımdan bıktım valla varmı aranızda yaşayan bu illeti?