Bebeğimle 22 gündür tsdımlara başladık. Kabak , bal kabağı , havuç , patates , yoğurt, brokoli, avakado tadımlarını tamamladım. Meyve tadımlarına ne zaman geçmeliyim ? Hangi meyveleri verebilirim ?
sebze olarak başka tadım yaptırabileceğim neler var ?
yumurta ve çorbaya 7. Ayda geçmeyi düşünüyorum doğru mu ?
Me kadar çok sorum var 🤦🏻♀️