Zynpsare Kızıma oda yapmak istiyorum montessori yatak istiyoruz önerileriniz olabilir mi bir de kaç yaşından itibaren uygun montessori yataklar
Hilaliahmer Zynpsare 2 yaşında kullanmaya başladık bizim yatağın altı çekmeceli biraz yüksek ama sıkıntı çıkmadı.
fatimaozel montessoriler zaten korumalı oluyor canım güvenle yaptırabilirsiniz kullanabilir. 7. ayında yaptırdık biz 2 yaşında kullanıyoruz hala
Zynpsare fatimaozel kendiniz özel olarak mı yaptırdınız biz de 10 aylığıź tereddüt etmiştim ama güvenli dalmışsınız teşekkür ederim
Maviyesil121212 Zynpsare biz montessori oda takımı almıştık prenses odası gibi becerebilirsem atayım buraya. 3 aydan beri kendi yatağında yatıyor kızım, ölçüsü de 90*190 olduğu icin 10 yıl daha kullanır dayanırsa 😂
Elifceli Zynpsare ben de kızıma 2 yaşına yaklaşırken almıştım ama şimdiki aklım olsa büyüyen beşik yerine sadece montessori yatak alırdım bi ton param çöp oldu🙄
Maviyesil121212 nuuluuuu24 2 sene önce İzmir Karabağlar’dan almıştık. Alişbebe ve genç odası mağazanın ismi. Biz 10.000 TL’ye almıştık ama daha uyguna kendiniz de yaptırabilirsiniz açıkçası ben görünce bayıldıgımdan aldık