Kızlar iyi akşamlar birşey sormak istiyorum. Henüz 36 gün önce doğum yaptım. Kanama konusunda bilgili olan hanımlardan öğrenmek istediğim bsey var. 10 gün öncesinde kanamam kesilmişti nasıl kesilmişti tam degl hafif kahverengi olarak kanamam oluyordu. 1.hafta öncesinde tam kesildi 2 3 gün hiç olmadı. Şu an yine 2 gündür aşırı olarak geliyor bu normal mi yoksa doktorluk bir durum var mı?