Esliminannesi canımmm, 4.ay atağı o, zorladıkça hiç içmiyorlar. Gece bezi dolu olurdu, sabah bi kalkıyordum bezi azcık ıslak, ama 1 haftaya yavas yavas içiyorlar korkma, mama desen onuda red ediyor, kısacası iştahı olmuyor. Cok ısrar etme. Sütünü sakla istersen sağıp. Geçeci bir durum.