Oğlum 8.aya kadar kaşıkla hevesle yiyordu daha sonra BLW ye basladik diş dönemi iştahsızlık vs derken ek gida cok ta iyi gitmemeye basladi. Emzirdigim icinde inatlasmadim hic teklif etiğimde almiyorsa ustelemedim ama artik sütüm yetmiyor kendi eliyle az yiyor( yetiyordur demeyin 1-2 kez agiza sonrasi hoop yere) corba yogurt mama veremiyorum kasigi cekmeceden cikarir cikarmaz agzini yumuyor ve kabul etmiyor.Benim gibi bebegi kasık reddi yasayan anneler var mi? Ve sureci nasil devam ettirdiniz? Tecrübeli annelerin tavsiyelerini bekliyorum 🙄
Bu arada biberondan da denedim ama o da malesef olmadi.