Sezeryan doğum yaptım belden uyuşturmalı 4 ay 20 günlük bebeğim ve sezeryan dikişim de dün şişlik oldupunu farkettim bide kızarıklık… Kokuda var biraz. Randevu aldım bu arada batikon da sürdüm bugün hafif düzelmiş gibi Benim gibi aynı durumda olan var mı? artık psikolojim bozuldu 2 kere de hafif açılma olmuştu kendi kendine kapandı doktor kontrolüyle. Tam geçti diyorum bişryler oluyor 😔 çok korkuyorum kızlar açılma olmaz değil mi kan falanda gelmedi hiç.. Sadece biraz desteğinize ihtiyacım var çok teşekkür ederim şimdiden