Kızlar 3 aylık oldu bebegim işe başladım tam gün çalışıyorum iş yerinde sagım yaparak o sütü ve mama vermeye çalışıyorum ama işe başladıktan sonra beni fazla emmiyor 2 gündür de beni emmemek için direniyor bende vermeye çalışıyorım aglaya ama sanki beni emmeyecek wee baybinin de manuel sagma makinesini kullanıyorum çok yorucu oluyor elektrikli alayım mı öneriniz varmı sizce beni emmedi için sagım yapsam sütüm daha da azalır mı