Srplberenmali Merhabalar 10-10,5 ay arası bebişlernizin boy ve kilo durumu nedir acaba bir de cinsiyet belirtirseniz 😍😊🙏🏻
Hazall_emir Kötü niyetli olmadıgına eminim tatlım ama bu tarz kıyaslamalar yapmamalısın her bebeğin kendine özgü sevüveni.. doktoruna danış sağlıklı mı değilmi gelişimi nasıl o seni yönlendirsin kendi bebeğine odaklan. Mantıklı değil bunları merak etmek bence.
Srplberenmali Hazall_emir tabiki kötü niyetim yo k. Ne yapabilrm en kötü 😊 sadece merak ediyorum araştırmacı bir anneyim . Tabiki her bebek aynı değil olamaz da zaten . Asla kendi bebeğimle kıyaslama yapmadım yapmamda o kadar bilinçsiz bir anne değilim .. merak etmek kötü bir durum değil . rahatsız olan zaten cevap yazmaz olur biter değil m i..