Bmarya memeden kesmeyi bekleyin bence. emmeyi bırakıncaya kadar muhtemelen alışkanlıktan dolayı emmek için kalkacaktır. 17 aylıkken kızımı memeden kestim, sürekli gece kalkıyordu tok olmasına rağmen, sadece alışkanlıktan dolayı, 1 buçuk ay sonrada doğum yaptım. 20 aylık oldu şimdi büyük kızım, yatmadan önce sütünü içiyor meyvesini yiyor ve sabah 6-7 ye kadar çoğu zaman kalkmıyor, kalkınca da gene süt içip uyuyor. şimdilik annemlerde kaldığım için iki kızımı da yanımda yerde yatıyoruz ama eve geçince beşiğine geçirmeyi düşünüyorum, bence aynı odada kendi yatağında yatabilir.