Selam kızlar
gazla ilgili bu kaçıncı postum bilmiyorum artık. Gündüzleri çok iyiyiz hiçbir sıkıntımız yok ama gece o gaz çıkmıyor arkadaş, ne denediysem olmadı. Tüm gaz damlalarını denedim, kimyon,dereotu tohumu çayı vs içtim yeri geldi içirdim. Atlet giymeyen ben sırtımdan atleti ayağımdan çorabı eksik etmiyorum ama yok yok yok özellikle 12 de emzirdikten sonraki o gazlar çıkmıyooor. Ağızdan çıkartıyor bir şekilde yatırıyorum ama popoya gelince saat başı 2 saatte bir o gazı çıkarana kadar sürekli ağlıyo. Eğer gözünü açarsa cort cort yapıyo ama uyurken yok yapamıyo. Uykuda gevşemiş olması gerekmiyo bu kasların neden olmuyo anlamıyorum. Hayır bide ağır artık sırtım koptu her seferinde kaldır ugraş gaz çıkartmaya çalış. Doktorlarda bişey demiyor, heralde düzelmicek bu iş ben anlamadım. Var mı bi akıl verecek birisi 🤲