tosbikannesiii tam kırkım çıkmıştı, diğer gün dip boyası yaptırmıştım. Saçlarım sarı ve iki renk olunca kan kusuyorum kötü duruyor. Herhangi bir zararı olacağını düşünmüyorum. Eve gelip, bir seferlik sütümü sagmistim yine de ne olur ne olmaz diye. Hamileyken de keza 3 aydan sonra hep boyattım🤷🏼♀️