Nehirin_annesi61 Merhaba sevgili anneler ben bebelac gold kullanıyordum ve şuanda hicbiryerde bulamıyoruz stokları tükenmiş ben normal bebelac kullansam acaba bi sorun olurmu yani gold ile aynı mi acaba
Muverrih Nehirin_annesi61 Biz internetten 10 kutu aldık öncesinde Bebelac kullanıyordum aralarında çok fark var Bebelac çok kusturuyordu ve kıvamı su gibiydi o ara kilo verdi neyseki fazla kullanmadım şuan Bebelac golddan memnunum sende değiştirme sakın. Bebelac goldda probiyotik var ve sindirimi kolay.
GncColak Nehirin_annesi61 Ya evet büyük boyunu hiçbir yerde bulamıyorum internet dışında. Neden acaba?
Asel_raperin Nehirin_annesi61 bizde bi sorun olmadı ne gaz ne kabız çok şükür dediğin gibi mama bulamıyoruz 🤦🏻♀️
Rabiakumcu Marketlerde bulamadık bizde.ıspartada bakmadığımız market kalmadı.tek bir adet kalmış migrosda onu almıştık.şimdi işe hepsi buradadan sipariş verdik 2.gün elimdeydi şükür.bebelag gold 1 hiç bi markette yoktu.inernet saolsun🙄😱
Hsrt54 Nehirin_annesi61 canım marketler stok yapiyormus yilbasindan sonra büyük bir zam bekleniyormus. Bende hic bir yerde bulamiyorum en son şansa e bebeğe gitti eşim 4 adet varmiş almış hepsini 49tl ye aliyordum 56 tl olmuş şuan bile 🙄
Melo04 Nehirin_annesi61 fiyatlarda artış olacak diye stok yaptılar canm satmadilar fiyat arttı yakın zamand gelir ben Hakmar express online dan aldım aynı fiyata hemde 10 kutu stok yaptım