Ayse33 biz ailece yeni atlatıyor sayılırız. 11 aylık bebeğime de bulaştı. İlk gün biraz ateş yaptı. Birkaç gece acayip burun tıkanıklığı yaşadı. Nefes darlığı vardı ve maalesef 20 yaş altına ilaç tedavisi yok. Biz takip ettik, eğer nefes darlığında artış ya da ciğerlere inme durumu olsaydı sadece ilaçlı hava verilebileceğini söylemişti doktorumuz. Eşim ağır geçirdi, benim ilk iki üç gün müthiş kas ağrım vardı maalesef ilaçsız atlatmayı göze alamadım. İlaç aldığım süre boyunca emzirmeyi kestim ve sütümü sağıp attım hep. Dün tekrar emzirmeye başladım.