Anneyim48 Merhaba anneler 4 aylık kizimin sol dizi kucağıma alınca altini alırken felan kit kit kit diye ses geliyor oncedende oluyordu ama simdi cogaldi artik sanki malum pandemi doktorada Korkuyorum gitmeye neden olabilir ki bilgisi olan war mi
nursocum Anneyim48 ben bu sorun yüzünden doktora gittim ilk doğdugunda çok daha fazlaydı şimdi 10 aylık oldu neredeyse hiç gelmiyor o ses. Doktorum hala kıkırdak olduğu için yavaş yavaş 1 yaşına doğru ortadan kalkıcak hiç korkma dedi 🙂