Elif28 bizimde beslenme saatimiz karışık bazen emiyor doydugunu zannediyorum doymuyormus megerse emdikten yarim saat sonra açlık tan aglamaya basliyor mama yapiyorum bu serferde genelde mama hazirladigim zaman hep kalır yarisi boşuna gidiyir mamanin yani o yuzden karışıklık yaşıyorum ben