Sedakaynak Bebeğimin ayak parmağının bir tanesinde kenarlarında kızarıklıklar var 1 haftaya yaklaşacak geçmeyeli neden olduğunu anlamadım virüsten dolayı hemen hastaneye de gitmek istemiyorum yardım edermisiniz 😭
DilaraYigit1 Sedakaynak benim oğlumda da olmuştu dolama gibi Krem kullandım ben doktor verdi fucidin merhem ismi
Alpaslanceylan Sedakaynak haberlerde gördüm bebeklerin parmaklarında kızarıklık varsa bebek korona olmus ola bılır bı doktora gosterın
Sedakaynak DilaraYigit1 dolama tarzında değil sadece hafif kızarık enfeksiyon gibi de değil iltihap gibi de değil sadece kızarık
Sedakaynak Alpaslanceylan gerçekten miiiiiiii 😱 ama bütün parmaklarında değil ki bir parmağında sadece
Sedakaynak Arasannesi bizde öyle düşündük sanki ucu biraz sivri gibiydi orayı hemen kestik doğdu doğalı hiç ayak tırnaklarını kesmedik çünkü kesilecek kadar uzun değildi böyle bir tane parmağının etrafını kızarık görünce keselim bari az da olsa dedik
Arasannesi Sedakaynak muhtemelen batmıştır annesı benım oglumada oldu az bır sey batmıstı kestım düzgünce ve düzeldı bır dahada olmadı
Arasannesi Sedakaynak bizim de hemen heöen o aylarda oldu.dedıgınız gıbı dogdu dogalı kesmemıstık ayak tırnakları baya gec uzadı cunku.sonra bır kenarı batmıs azıcık ve kızarmıstı
Sedakaynak Arasannesi ay inşallah dediğiniz gibidir canım benim, ne kadar süre içinde düzeldi acaba hatırlıyormusunuz ?
Arasannesi Sedakaynak batan yeri kesmemle bırkac gün içerisinde kızarıklıgın geçmesi bir oldu.hemen iyileşti yani
Arasannesi Sedakaynak herhangi bir resim yükleme sitesine (img.yükle gbi) resmi yükledikten sonra üzerine basılı tutup kopyala,yorum kısmına yapıştır yapabılırsınız