LivaLiva ben ise girdim 1 ay içinde hamile kaldim 1 ocak is basidiydi beni çıkarın issizlik alicam dedim insan kaynakları çıkardı bir şeyi atladık o yara son 600 calismis geri dönük 3 yik hesaplaniyormus iskura gittim 10 gunden kaybettim tam arastirmadan da çıkış verdim elimden kaydı gitti maaş . Sen tazminat istemiyorum de işsizlikten yararlanicani söyle karsilik anlasma onemli ne anlayissiz insanlar ya