minikbaykus ben aynı şeyi yaşadım ve bana büyükler hep gece emzirirken üşütüyorsun dediler hep onları dinledim..Zaten böyle durumlarda hep bilmiş olurlar ama dinleme..doktora git arastır ben gitmedim aman kızım küçük kimseye bırakmayım dedim acillik oldum safram şişmiş safrana baktırmanı tabsiye ederim çünkü doğumdan sonra bayanlarda cok ortaya cıkıyormus suan acil ameliyat oldum ve annemde yatıyorum.Belki seninki farklıdır bilmem ama safrana baktır derim.Ayrıca benim gittiğim hicbir doktor bilmedi hicbişeyin yok dedi gönderdi.En son ben artık safradan şüpheleniyorum ağrılar onu gösteriyor sanki dedim ultrasonla baktı şiştiği için ciğere baskı yapıyormuş oda sırtıma vuruyormus.Doğumdan öncede sırt agrısıyla doktora gittim bişeyin yok dedi eve gönderdi eve gelmedim başka tahlillere bakım dedim iç kanama geçiriyormuşum yani eve gelsem sabaha çıkamazmışım o yüzden ben sırt ağrısından çok korkuyorum ihmal etme derim