Kızlar bebeğimde süt ürünleri alerjisinden şüpheleniyoruz bir süredir diyet yapıyorum bir ara kakamız düzeldi gibi oldu ama hafif mukus oluyor yine ve bir süredir özellikle bu saatlerde uyuduğu zaman uykusunda çok ağlıyor başka bir şeye de mi alerjisi var yoksa gaz mı anlamıyorum tecrübeli anne varsa yardımcı olabilir mi ?🦋