YASEMINNN48 bebeğim 8 ay 9 günlük bu zamana kadar hep ayakta sallayarak uyuttum. Sonra fark ettim ki ayakta sallayarak uyuduğu için çok çabuk uyanıyor. Sürekli ayakta uyumak istiyor ayaktan indirince uyanıyor vs artık ağırlaşınca da çekilmez bir hal aldı. You tubeden videolar izledim bebeğime ve kendime en uygun yöntemin hangisi olduğuna karar verdim. Benim bebeğim normalde de hep belirli saatlerde uyurdu zaten. Sabah 7de uyanip 9da tekrar uyuması, 1de öğlen uykusu beyin gelişimi için 4de tekrar kısa bir uyku 8,9 gibi de gece uykusuna geçiş olarak belirleyip bu saatlere uymaya çalıştım. Yanına uzanıyorum beyaz gürültü açıyorum kucağına uyku arkadaşı olarak bir ayıcık veriyorum uyku vaktinin geldiğini o ayıcık ve beyaz gürültüden anlıyormuş. Daha sonra biraz eeee eee piş piş diyorum oda söylemeye başlıyor ve dalıyor. Sallamaya göre çok daha uzun sürüyor ama uyku kalitesi arttı önceki kadar sık uyanmıyor bugün 5. Günümüz inşallah zamanla uykuya dalma süresi de kısalır diye ümit ediyorum